söndag 11 september 2011

Edinburgh

Jag saknar Edinburgh. Eddinburrow. Edinbru. Wha'eva-you-wanna-call-it. Åh, bajs. Jag bara känner att det är dags att bli miljonär nu. Kunna köpa en extremt jävla mysig lägenhet i en extremt trevlig stad och bo där tills jag blir ännu rikare, får råd med Neuschwanstein och börjar samla på första utgåvor av Terry Pratchett. Sir Terry Pratchett I mean. Är första utgåvor två ord? Alltså skare vara sammansatt? Jag är fan mästare på särskrivningar annars. Sär skrivningar menar jag.

Ohwoawoa. Funderar på att börja simma igen. Haha, lyssna på den här käftsmällen jag fick från ödet förut. Jag vandrade med Clare till stadens simhall för att kirra mig ett säsongskort. Tro på fan att skiten ska stängas två år, efter oktober, på grund av sanering. WAT.  Närmsta simhall ligger 2 mil bort. Det hade ju varit guld, brons och silver att kunna cykla till simningen. Nu blire att tåga istället. Om jag fortfarande har lust, vill säga. Mmmmmhmmmmm.

Auf wiedersehen tror jag vi säger nu. Ja, tills sen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar